Ad

miercuri, 9 aprilie 2014

Prajitura cu Branza si Capsuni


Ingrediente:

  • Blat:
  • 4 oua
  • 4 lg zahar
  • 3 lg faina
  • 1 lg cacao
  • 1 pac praf de copt
  • Crema:
  • 700 gr branza de vaci
  • 300 ml frisca
  • 6 lg miere de albine
  • 3 lg zahar pudra (daca o doriti mai dulce)
  • 1 lamaie
  • 1 plic gelatina
  • esenta vanilie
  • Sirop:
  • 150 gr zahar
  • 250 ml apa
  • lamaie
  • Decor
  • capsuni 500gr
  • gelatina pentru decor (tort-gelee)

Preparare:

Se separa ouale, galbenusurile se bat spuma cu 1 lg zahar iar albusurile cu restul. Se amesteca lejer cele doua compozitii si se cerne deasupra faina peste care am adaugat praful de copt si cacao.

Se coace intr-o forma dreptunghiulara tapetata cu hartie de copt.
Dupa ce blatul s-a racit se insiropeaza lejer cu siropul care la randul lui a fost fiert si racit. Peste blatul astfel pregatit adaugam crema care am preparat-o astfel: branza de vaci se mixeaza bine impreuna cu mierea de albine, zaharul pudra, esenta de vanilie, coaja si zeama de la lamaie. Apoi adaugam gelatina (care am dizolvat-o in 100 ml apa la foc mic fara sa dea in fiert) si amestecam bine. Dupa ce s-a inchegat un pic adaugam si frisca batuta si o omogenizam.

Peste stratul de branza se aseaza capsunii, imbracam fructele intr-un strat de Tort-Gelee pe care l-am preparat dupa instructiunile de pe plic. . . numai ca in loc de apa am folosit sirop de visine.

Prajitura astfel montata se da la rece pentru cateva ore. . . se portioneaza dupa bunul plac.

Pofta buna!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu