Ad

luni, 7 aprilie 2014

BOMBOANE RAFFAELLO



INGREDIENTE

  • 200 gr unt nesarat,
  • 150 gr lapte praf,
  • 150 gr zahar pudra,
  • 200 gr foaie de napolitana maruntita,
  • 1 esenta concentrata de lamaie,
  • 200 gr cocos,
  • migdale

MOD DE PREPARARE RETETA BOMBOANE 

RAFFAELLO


Untul (la temperatura camerei) l-am frecat bine cu zaharul pudra.

Am adaugat esenta de lamaie si am omogenizat.

Apoi am adaugat laptele praf, foaia de napolitana maruntita in robot si 2 linguri de cocos.

Am jonglat cu cantitatile astfel incat sa obtin un aluat omogen, dar destul de tare ... ca o plastilina.

Compozitia am lasat-o la frigider 30-40 de minute, apoi am modelat bomboanele.

Le facem mai mari sau mai mici dupa preferinta. Eu am incercat sa le modelez in functie de marimea migdalelor.

Practic am luat o bucata de compozitie, am aplatizat-o intre palme, am pus o migdala si am inchis, formand o bila. Am modelat-o intre palme.

Am pus cocosul intr-un bol si am tavalit bomboanele prin el. Le-am asezat pe farfurie si am tinut la frigider pana am servit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu