Ad

marți, 6 mai 2014

Parfait de fructe




Ingrediente pentru 4 portii:
- 250 ml. lapte
- 2 plicuri zahar vanilinat
- 6 galbenusuri
- 200 g. zahar
- 350 ml. frisca
- 4 cl. rom
- 200 g. piersici din conserva
- 200 g. struguri albi

Ingrediente:
Se da fiert laptele cu zahar vanilinat. Se bat galbenusurile cu zahar.
Se inglobeaza aici laptele fierbinte, dar nu clocotit. Se reduce focul la minim si se amesteca pana ce se ingroasa. Se amesteca in continuare pana se raceste:
Se inglobeaza frisca batuta si romul… eu n-am mai avut rom si am pus doar esenta:
Se taie cuburi 50 g. de piersici:
Restul se paseaza:
Strugurii se paseaza… si se da startul cautarii de samburi, printr-o strecuratoare cu gauri mici :D
Se imparte crema; in jumatate se amesteca piersicile pasate si bucatile:
…iar in cealalta, strugurii:
Intr-o forma de chec se introduce crema de piersici si se congeleaza 30 de minute. Se adauga apoi cealalta crema si se congeleaza 8 ore.
Eu am pozat doar prima faza, cea cu piersicile…aici – inainte sa le zvarl la congelator :))
…iar aici rezultatul final:
Sectiune:
S-o savurati cu placere!!! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu