Ad

luni, 9 iunie 2014

Inghetata de ciocolata




  • Ingrediente

    - 350 gr de ciocolata, eu am folosit cu lapte pentru ca dintr-asta aveam in casa
    - 70 gr zahar
    - 30 gr glocoza
    - 4 galbenusuri
    - 500 ml lapte
  • Mod de preparare

    Am incalzit laptele, am aruncat in el cind era cald ciocolata bucatele si am amestecat bine (cred ca data viitoare maresc cantitatea de ciocolata, o sa pun cel putin 250 de gr daca nu 300)
    Intre timp in robot am batut spuma zaharul cu galbenusurile si cind erau gata am adaugat amestecul de lapte.
    Am pus pe foc mic si am amestecat pina s-a umflat, apoi am adaugat glucoza. Apoi am pus inghetata in masina si am lasat-o sa-si faca treaba.
    Daca nu aveti masina de inghetata trebuie sa amestecati o data la 30 de minute cu o furculita ca sa spargeti cristalele care se formeaza.

  • Mod de servire

    Serviti inghetata de ciocolata in cupe, alaturi de fructe, siropuri sau alte tipuri de inghetata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu