Ad

joi, 2 octombrie 2014

CIOCOLATA DE CASA CU STAFIDE



INGREDIENTE

  • 500 grame de lapte praf
  • 500 grame de zahar
  • 200 grame de unt
  • 3 sticlute esenta de rom
  • 4 linguri de cacao
  • 200 grame de apa
  • 100 g de stafide



MOD DE PREPARARE RETETA cIOCOLATA DE CASA CU STAFIDE



Mai intai se pun stafidele intr-un vas cu 2 esente de rom.Este de preferat sa se puna cu rom dar eu nu am avut.Se lasa pana se inmoaie bine dupa care se pun la scurs.Trebuie sa fie foarte bine scurse pentru a le pune in ciocolata.
Luam o oala sau o craticioara,este suficienta una de 1.5 l si punem zaharul si apa in ea dupa care punem la foc mic.Zaharul trebuie sa se topeasca bine si sa iasa un sirop mai consistent ca textura pentru a se intari ciocolata.Dupa ce siropul s-a ingrosat  se adauga untul (eu l-am taiat in 4 pt a se topi mai usor).Se amesteca bine iar dupa ce untul s-a topit luam cratita de pe foc.Lasam 1 minut si punem laptele praf impreuna cu cele 4 linguri de cacao si adaugam si o esenta de rom.Amestecam energic sa nu ramana cocoloase de lapte (putem amesteca cu mixerul daca dorim, eu am amestecat cu un tel in forma de para).Adaugam si stafidele si amestecam bine.
Luam o tava potrivita ca marime ,indiferent de forma,dreptunghiulara,patrata, in care puneti hartie de copt si o ungeti cu putin unt sau margarina ,dupa care turnam compozitia rezultata si o lasam la racit.
O portionam dupa ce s-a racit si s-a intarit bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu